ZABRAŁEM ICH NA RYBY W DUBAJU!!!!

Nowciax

715K wyświetleń99

    Wpadnij do mnie:
    nowciax​

    EKIPA INSTAGRAM:
    • Kasia: fusialka​
    • Wujaszek: wujekluki​
    • Marcysia: ryskalamarc...​
    • Mini Majk: _minimajk​
    • Krzychu: poczciwykrz...​
    • Friz: frizoluszek​
    • Weronika: wersow​
    • Mixer: therealmixer​
    • Marta: murcix​
    • Tromba: trombabomba​
    • Patec: patec_waria...​

    Opublikowany 7 dni temu

    Komentarze

    1. Oskar

      Teraz filmik z Biwaku w Polsce ;)

    2. pawel wierzba

      nowciax daj mi serce plssss

    3. Grażyna Olejniczak

      Friz złowił barakude i to ona zjadła nociowi rybe

    4. Grzegorz RH

      On ma śmiech jak świnia kaszel ! Gość dołączył do ekipy bo jest bananowcem a i te jego ciagle przechwałki ! Właśnie przez takiego gościa nie oglądam już ekipy ! A i te przechwałki o pieniądzach !

    5. stanleyek

      Więcej wędkarstwa

    6. michal Dolega

      jd

    7. Kamil Kruszyk

      Wody byś tym rybą wlał do tego wiadra

    8. Loger96

      siemka co do fotek pod woda lubie nurkowac wiec jak chcecie byc caly czas na dnie basenu to przed wejsciem pod wode wypuscice cale powietrze z pluc. jakbyscie chcieli duzy basen i gleboki to jest w oswiecimiu basen olimpijski 4 m glebokosci dlugi na 50 metrow. jakbys byl caly czas pod woda to polecam kupictaka mala butle do nurkowania kosztuje okolo 400 zl wystarcza na okolo 10 wdechow moze wiecej troche

    9. MegaVideoOfficial

      REKLAM TYLE ZE OGIEN, CHYBA WAS POCHŁONĄŁ TEN DUBAJ :d

    10. ez clap

      PoczciwyRasista

    11. Revenant

    12. Twój Stary Label

      chłopie naucz się wędkę trzymać XDDDDDDDDDDDDDDD

    13. Kecaj!!

      Wiśnia fishing

    14. Asia Tkocz

      Męczenie węża nieee, trzymanie rybska w ręku, jak najbardziej

    15. a arek

      Cebulaku za granicą omijać zdaleks polaczkow

    16. Iwona Kwinta

      Akurat jem pstrąga

    17. DogemanYTツ

      8:54 mini majk pro english

    18. Testalek Bartosz

      Ale połowili...

    19. Łełek 94

      Ale ten Friz ma zwałe mały ćpunek

    20. Ficollo

      ale kozacko

      1. vinasu maaj

        Następny odcinek: Łowimy RYBY na SAHARZE!

    21. bigastyl

      ❤️

      1. vinasu maaj

        dobre masz suba !!

    22. TematWędkarstwo

      Czekam na łowienie w Polsce może wpadnie coś fajnego pozdro.

    23. Skała JP

      Żabson na miniaturce Wyświetlenia stonks ✓✓

    24. Ktoś Smutny

      We spadaj z ekipy bo jesteś nudny

    25. Keleferek _

      Ta ekipa to podróba ekipa tk jest prawdziwa a nie wy

    26. adiksonek1990

      a ta siedzi i przeglada insta XD

    27. mil mixx

      Nie musicie się tak chwalić

    28. Mateusz Kreft

      plshows.info/gold/PntJFdDJXziXxAWDSnTjXg.html

    29. Giorgio Ulani

      Taki odcinek z wędkowania mógłbym oglądać godzinami :D

    30. bilij pdan

      Pozdrawiam serdecznie z zimnej Polski 🥶

      1. huttio srreu

        wędka ekipy ?

    31. Oliwia Antas

      I ten Krzychu w długich spodniach a zawsze było że w zimną pogodę miał krótkie xdd

      1. huttio srreu

        Kurde ładnie brały nawet.

    32. ziomal dobra morda

      Morze znajdziecie mervo xd

    33. BaPu09

      A co jeśli złowicie zagrożony gatunek?

    34. Marcin Iwaniuk

      dobre masz suba !!

      1. bilij pdan

        geografia prosto łatwo przyjemnie dążymy do 10 000 wyświetleń

    35. TOM3K

      Następny odcinek: Łowimy RYBY na SAHARZE!

    36. Seyo Play

      To się na żywa spining morski

    37. Czacha 123

      Czemu w opisie jest Instagram mixera ?

    38. Dawid Stonka

      Dzień dobry PZW

    39. Malwina Mazurkiewicz

      Jestem ciekawa czy nowicu czyta kom

      1. Malwina Mazurkiewicz

        Dziękuję ci za spełnienie mojego marzenia popłakałam się pozdrawiam całą ekipę😭😭😭 mam nadzieję że odpiszesz

      2. Malwina Mazurkiewicz

        Nowciu dziękuję ci to moje marzenie

    40. chding zuure

      Kto po filmie tromby?

    41. 3rasza3

      A wersow wie cze thc w dubaju nie legalne?

    42. SportowiChłopcy

      Wszystkim co czytają komentarze życzę miłego dnia ;)

    43. Micky

      Następny tytuł : Złapałem krokodyla ojebał wszystkich

    44. nSK17`

      Kurde ładnie brały nawet.

      1. chding zuure

        Pierwsze w ujecie bf4

    45. Kamil Egiert

      wędka ekipy ?

    46. Gombazi

      Co to za koszulka nowciaxa?

    47. mirra

      plshows.info/from/hIKnfc9qpKubu2w/wideo.html

    48. mirra

      geografia prosto łatwo przyjemnie dążymy do 10 000 wyświetleń

    49. Gabrysia Jonisia

      Ja uwielbiam łowić ryby chociaż jestem dziewczyną

    50. senya

      нужно помочь и поддержка, обмен подписками лайками, оцените старания заранее спасибо.

      1. antek plejgames

        (z góry przepraszam za zaśmiecanie komentarzy) zapraszam was na kanał mojego ziomeczka bardzo by sie ucieszył jakbys zajrzał do niego! plshows.info/from/lKaofJaBqtmHwGw/wideo.html

    51. Mateusz Malordy

      Wera ma najbardziej wyjebane XDDD

    52. soniyu ziuy

      Brakowało tam pateca Haha

    53. nizgy

      co to robi na 5 miejscu na karcie na czasie? XD

    54. Martyna Kozub

      ale wy macie problemy do tej Werki, to że w jednym ujęciu się położyła, nie oznacza że na wszystko miała wyrąbane. Przecież za kilka minut widać jak łowi, nawet mówi że kiedy trochę lepiej łowiła to nie nagrywali. Na tak krótkim filmiku nie zobaczycie wszystkiego, a takie zrzucanie winy na siłę jest naprawdę słabe :)

    55. huttio srreu

      Brakowało tam pateca Haha

      1. soniyu ziuy

        I masecKi na twarzy

    56. C H E R R Y

      Więcej takich filmów

    57. _ Chmórzasty _

      Wtf kim jesteś

    58. Szymon Bartłomiejczyk

      Pierwsze w ujecie bf4

    59. miksonjusz

      ej odcinki z łowienia są zajebiste a reszta to takie meh. sory ale po prostu to się świetnie ogląda.

      1. huttio srreu

        Pozdro ja na spining i grunt i spławik

    60. suprajdm blabla

      Po ch.j ta Wera tam z nimi popłynęła ... Dziewa

    61. łowiCz despacito

      plshows.info/from/doyXrcxuqc-qwI0/wideo.html

    62. łowiCz despacito

      plshows.info/from/doyXrcxuqc-qwI0/wideo.html

    63. Wojtek Pasternak

      Ale skoro jesteście w Dubaju to ryby są ze złota no nie wiesz przecież w Dubaju wszystko jest wielkie i drogie XD

    64. Ростик Криворучко

      Nawiasem mówiąc, dobre filmy, przejdź do kanału tutaj to werbla: https: //plshows.info/gold/1SwLTyv6X1IPNFCnCIasr.html

      1. antek plejgames

        (z góry przepraszam za zaśmiecanie komentarzy) zapraszam was na kanał mojego ziomeczka bardzo by sie ucieszył jakbys zajrzał do niego! plshows.info/from/lKaofJaBqtmHwGw/wideo.html

    65. Julia Kajstura

      Jest na karcie na czasie xd 😎

      1. antek plejgames

        (z góry przepraszam za zaśmiecanie komentarzy) zapraszam was na kanał mojego ziomeczka bardzo by sie ucieszył jakbys zajrzał do niego! plshows.info/from/lKaofJaBqtmHwGw/wideo.html

    66. WAXONNN_

      Ja pierdole jaka ta wersow jest dla pieniędzy aż to wkurwia

    67. Daniel DaNon

      Chujowy odcinek nowciax pierdoli glupoty a tamci skifujaxd

    68. Dominik Lech

      Ja to lubię na spining łowić

    69. NEWrafa

      mogę jechać z tobą na ryby

    70. T K

      I masecKi na twarzy

    71. Tak Nie

      Fajnie, ze Wera zabrała ogromną torbę z L&V na ryby XD

      1. antek plejgames

        (z góry przepraszam za zaśmiecanie komentarzy) zapraszam was na kanał mojego ziomeczka bardzo by sie ucieszył jakbys zajrzał do niego! plshows.info/from/lKaofJaBqtmHwGw/wideo.html

    72. kuba ryk

      to się nazywa trolling

    73. Szymon pałucki

      Pozdro ja na spining i grunt i spławik

    74. dueeh nyyu

      I ta radość Nowicia z każdej złowionej ryby 😁

    75. KubaaFN

      Dawaj więcej odcinków z wędkarstwa

    76. ghou kabioda

      ha tfu

    77. Wikusia

      ciekawe czy Nowciax czyta komentarze ???

    78. Tomek _Game

      Pozdro

      1. dueeh nyyu

        7:52 matko jedyna jak wy zazucacue

    79. natalia lubi herbatkę

      to jest numer 3 na czasie,

    80. Michał Jawor

      kurwa ale kretyn

    81. Łukasz off

      Zajebisty odcinek!

    82. Love Island Polska

      plshows.info/gold/GGNfB7kFElYpiS8g3S406A.html

    83. Nadia Włodek

      kolejny odcinek : łowimy ryby w wannie.

    84. Polski potas

      Baraciudzia

    85. Hania

      Mini Majk vs Ryba

    86. Adicted to Games

      Wiecej tych reklam wsadz ... 1minuta filmu - reklama ...

    87. Kuba Bujanowski

      kozackie takie odcinki

    88. RozsądnyPan90

      Zapraszam do polubienia Konfederacji na Facebooku :) Jedyna prawdziwa opozycja która walczy o lepsze jutro dla Polaków 💪

    89. halaczeq 2115

      plshows.info/from/X7CWhqWUnphiwJ8/wideo.html

    90. Marcelina Zagórska

      Krzychu na porządnym kacu XD

    91. to ja

      - 07:59 po co ta szopka ? Pod miniaturę?

    92. Oliwier Szklarczyk

      7:52 matko jedyna jak wy zazucacue

      1. antek plejgames

        (z góry przepraszam za zaśmiecanie komentarzy) zapraszam was na kanał mojego ziomeczka bardzo by sie ucieszył jakbys zajrzał do niego! plshows.info/from/lKaofJaBqtmHwGw/wideo.html

    93. Qwerty

      Fajny odcinek zazdroszczę! :D

    94. Paulina

      Za wypuszczenie ryby 👍

    95. Maciej Wnuk

      ja na troling (nie wiem jak to się pisze) złapałem suma 2m

    96. król kenek

      oglądam ten odcinek od dwóch dni bo nie mam internetu ):

    97. Pawel Bińkowski

      Więcej ryb

    98. Dawid S

      Nowciax najlepszy wędkarz w Polsce i nie tylko

    99. Mateusz D

      Nowciu to spoko gość

    100. Francik Rymar

      ja za pierwszym lepiej łowiłem