Kaz Bałagane x PRO8L3M - Szafa

Narkopop

847K wyświetleń251

    ZAMÓW PREORDER "COCK.0Z MIXTAPE":
    preorder.pl/kaz-balagane

    balagane
    be_do_gie_o...
    www.kazbalagane.pl - ubrania narkopop

    PRO8L3M/
    pro8l3m

    Słowa: Kaz Bałagane, Oskar83
    Muzyka: Steez83
    Mix/mastering: Enzu

    Grafika : www. corenick

    Booking/koncerty: narkopop022@gmail.com

    Opublikowany Miesiąc temu

    Komentarze

    1. Jakub

      z całym szacunkiem ale dla mnie Oskar jest asłuchalny

    2. ŁukaSSSZ

      5fc4 Lp5lplp5l

    3. Maciek B

      Uufff...Cała szafa parówek w paski...

    4. drag_u

      Ale to jest przyjemne

    5. Riming

      na szczęście ta rozkmina trwała krócej niż przygoda naszej kadry na euro 2020

    6. Luk Jon

      Tak szczerze, szczerze ..to drugi kawalek z Kazem i o ile moje Mordy z Pro8L3mu to jak zwykle klasa ..to Kaz mi kompletnie NIE podchodzi i NIE pasuje ..NIE TA LIGA, NIE TEN POZIOM ..Sorry Kaz, ale ja też gram w pilkę, a Messim nie jestem i nie będę ;) Oskar to i o dupie Maryny moze nawijac, że hej, a Kaz to o czym nie nawija to mi NIE podchodzi... Elo

    7. Chuj ci na kurwe

      CAŁA SZAFA JEBIE CHRZANEM

    8. Łukasz Skowroński

      Ja chce cała płytę Każ&P83

    9. Marshall Marshall

      Odpalam teledysk i w tym ruszającym się bloku jak się wpatruje to widzę szafę a w niej Lenary tuz obok leży ślizg na kanapie a w przedpokoju leżą białe majestici i czuję zapach miasta w letnie popołudnie ;)

    10. Busiuuu

      jaca zajebiscie jak zawsze praktycznie

    11. 127.

      plshows.info/from/n2bZbqmif5V6zpc/wideo.html

    12. klajswister

      Tak

    13. Chewbacca

      Kokos mixtape

    14. Giorgio Крысков

      Mistrzowska mieszanka

    15. Vonzki M

      PRO8BL3M niczym eazy-e takie natchnienie i ta barwa głosu - fenomen!

    16. Klaudiusz Lemańczyk

      Bałagane WSZYSCY czekamy na kawałek ,, Dwie głupie dzidy z woli"! Wrzucaj to sztosiwo! Pozdrawiamy!

    17. Pan Pato

      kart NBA parę parę

    18. zap pol

      Cała szafa polówek w paski

    19. Cheikhou Kouyaté

      pomimo ze z czeskiem z problemu to daje lajka

    20. VegoO007

      Ale to jest fajny numer rapowy co nie

    21. SZABLA

      Llllllllllllllll

    22. marfi m

      Kaz sobie tu leci jak Kubica po torze bez kitu hehe :D

    23. mc Fjutek

      Kaz x PRO8BL3M - coś pięknego

    24. A Sl

      Ajajj elegancko pozytywnie

    25. bodoti qwiu

      Czuję, że ta nuta będzie przypominać zajebiste czasy

    26. Andrzej Kiep

      Kazek Byku kiedy będziesz uzupełniał ubranka na stronce ?

    27. Adam Tomczak

      !!!!!

    28. Mateusz Rooney

      Co kaz dojebał refrenem to jego

    29. Igor Komuda

      💪

      1. bodoti qwiu

        Oskar dawaj jakieś kolabo z Ostrym

    30. THTAG STUDIO

      Teraz tylko czekać na preorder tego mixtapu 🥶

    31. Mateusz Juszczak

      Pięknie

    32. pacol

      💪

    33. Ey men

      plshows.info/from/oYCyo8Z3idGkmn0/wideo.html dlugo wyczekiwana wersja bez kasztanow

    34. haxen

      ale gowno xddddddddd

    35. hen ko

      Był nawet pomysł żeby pójść do pracy XD

    36. Wasylito 123

      Miodzio 😃

    37. Grraham_RC

      nowy Kaz to dla mej duszy balsam

    38. Przemysław Wójcik

      To jest to kaz bałagane sztos i ten bicic

    39. Leavchoock

      7/10

    40. niduoe stre

      Zajebiście. Ja to bym i całą płytkę w takim colabo słuchać.

    41. Drabinson es

      elo kaz B)

    42. Artur Matuszewski

      Oskar dawaj jakieś kolabo z Ostrym

    43. Patryk Sztuka

      Jestem patryk

    44. Daniel Rafa

      plshows.info/from/pYG1rqarnqNt0pc/wideo.html sztoss

      1. niduoe stre

        P0

    45. Łukasz Kamiński

      Świetny sampel na refren. Chyba Nas tez z tego korzystał. Mega numer!

    46. Nikoo

      Inflacka >Paryż

    47. drttyu liqm

      i te dresy bez ściągaczy - kurwa klasa

      1. hen ko

        Zobaczyłem tytuł "Szafa" i odrazu wyczułem nutkę chrzanu

    48. Dominika Kita

      Ale Kaz poleciał ❤️

    49. Maciej Morawski

      Tak buja że zajebałem o ścianę

    50. Patryk Niedzwiecki

    51. shadow 2115

      piękny numer

      1. drttyu liqm

        Czuję, że ta nuta będzie przypominać zajebiste czasy

    52. Usz

      ale guwno XD ale fajne

    53. Marek

      Zajebisty bicik!

    54. Bożo Wporzo

      Wiedzę że nie tylko mnie zebrało się na porządki ✌️

    55. Mefjasz

      Panowie Wy to chyba powinniście nagrać wspólną płytę :X

    56. LIDIA OBRYCKA

      P0

    57. gtoss chddy

      Zajebiście. Ja to bym i całą płytkę w takim colabo słuchać.

    58. Mar Cin

      O jakie to k**** dobre jest. uff

    59. Muzyka

      Nie mogę przestać słuchać

    60. maćko tutejszy

      Jest kot

    61. Snajperov

      strasznie chujowo i niewyraznie i cos mi mowi ze to nei jest wina raperow. Zupelnie inaczej brzmi problem i jacek u siebie na kawalkach

      1. gtoss chddy

        Ale dostałem kokos mixtejpem po głowie. Jo duuupia. Koozak!

    62. Damian

      słabizna

    63. Seba Antek

      Czuję, że ta nuta będzie przypominać zajebiste czasy

    64. Milo Malsone

      Sztos

    65. filipone1000

      dziękuję za takie numery, który na chwilę zatrzymują czas. Na chwile jesteś znowu w swoim pokoju nastolatka, czujesz te zapachy, słyszysz muzykę, jesteś a uśmiech pojawia się na japie :) Teraz też jest fajnie, ale wtedy...

    66. kamil detournelle

      ale qwa sztos.

    67. Tiro Tenten

      do dupy

    68. Kacper Malij

      Dziwne te pociągi, raz tak szybko przeskakują, a raz są dłużej w tunelu

    69. Carson Kesh

      kosa xdd dojebane flow

    70. Powroot Jah

      Kaz póła wyżej niż Oskar czyli i tak za wysoko :D

    71. Preezu

      B)

    72. Seba98123

      o co chodzi słodkie tak jak qualitest ? co to jest to qualitest w tym kontekscie?

    73. Bruno

      Jaki VIBE 😌

    74. sz. k.

      Ale dostałem kokos mixtejpem po głowie. Jo duuupia. Koozak!

    75. Martwa Dusza

      I te dresy bez ściągaczy, kurwa KLASA 💥

      1. Martwa Dusza

        Trzeba być prawdziwym fanem haha

      2. Soinas Doyi

        Jak to jest, że tylko mi średnio siadl ten kawałek..

    76. shas7ime

      "był pomysł nawet żeby iść do pracy, naszczęscie ta przygoda trwała krócej niż przygoda naszej kadry w Korei.." Dziękuję wam ziomeczki.. :>

      1. shas7ime

        WoW?

      2. maćko tutejszy

        Ładny żart 😁

      3. michal wysocki

        ...ta rozkmina trwała ...;)

      4. maćko tutejszy

        A ja proboje zdobyć kontakt do ciebie

    77. ADRO

      to jest sztuka

    78. gry są sztuką

      Chciałbym nieśmiało skorzystać z okazji, by zaprosić Was na swój kanał :) Nazwa sama wskazuje wokół jakiej idei został on stworzony ;) Przepraszam z góry za ten lekki spam, niestety nie znam innego sposobu na promocję :|

    79. D3AD

      ale mix to turbo chujowy

    80. Kingusia 2115

      Wie ktoś skąd te wstawki w bicie? w sensie to z jakiejś innej nuty? niech ktoś poda tytuł, błagam xD

      1. Kingusia 2115

        @Serbski Odkurzacz jeju, dziena

      2. Serbski Odkurzacz

        jim capaldi wild dogs

    81. Swissness

      zgadzam się z przedmówcami, super

    82. Azprime

      Kurwa mocne

    83. kozaczek elo

      japierdole chłopaki zahipnotyzowałem się

    84. Filip Woźniak

      kocur!

    85. Tomasz Wróbel

      Najlepsze creepypasty na PLshows! Polecam! plshows.info

    86. Jan Kowalski

      Będzie jakaś płytka wspólna?

    87. WeeD Master

      Jaki ten beat jest zajebisty 😎

    88. Legia to Stara Kurwaa

      ale gówno

    89. mesheer

      Jak to jest, że tylko mi średnio siadl ten kawałek..

    90. Nikt Ważny

      Każda sztuka że ma usta słodkie tak jak qualitest

    91. Pawel De

      Ogólnie chemia mnie interesuje

    92. grzegorz W.

      Kaz zyciowka sam juz najebalem z 2k wyswietleń!

    93. pozdrawiam

      nostalgiczne klimaty to to co lubię

    94. Jezus nadchodzi

      1. Każdy zgrzeszył, nie ma ani jednego sprawiedliwego. 2. Zapłatą za grzech jest śmierć i wieczne potępienie. "Czy nie wiecie, że niesprawiedliwi nie odziedziczą królestwa Bożego? Nie łudźcie się: • ani rozpustnicy, • ani bałwochwalcy, • ani cudzołożnicy, • ani zniewieściali, • ani mężczyźni współżyjący ze sobą; • ani złodzieje, • ani chciwi, • ani pijacy, • ani złorzeczący, • ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego." [1Kor 6:9-10] "A znane są uczynki ciała, którymi są: • cudzołóstwo, • nierząd, • nieczystość, • rozpusta; • Bałwochwalstwo, • czary, • nienawiść, • niezgoda, • zawiść, • gniew, • spory, • kłótnie, • herezje; • Zazdrość, • zabójstwa, • pijaństwo, • hulanki i tym podobne; o nich wam mówię, jak już przedtem powiedziałem, że ci, którzy takie rzeczy czynią, królestwa Bożego nie odziedziczą." [Ga 5:19-21] 3. Jest nadzieja... __________________________________________________________________________________ "(1) A oznajmiam wam, bracia, ewangelię, którą wam głosiłem, a którą przyjęliście i w której trwacie; (2) Przez którą też dostępujecie zbawienia, jeśli pamiętacie to, co wam głosiłem, chyba że uwierzyliście na próżno. (3) Najpierw bowiem przekazałem wam to, co i ja otrzymałem, że Chrystus umarł za nasze grzechy, zgodnie z Pismem; (4) Że został pogrzebany, że zmartwychwstał trzeciego dnia, zgodnie z Pismem;" ________________________________ 1Kor 15:1-4 ______________________________________ "Kto ukrywa swe grzechy, nie będzie miał szczęścia, ale kto je wyznaje i porzuca, dostąpi miłosierdzia." [Prz 28:13] "Jeśli ustami wyznasz Pana Jezusa i uwierzysz w swoim sercu, że Bóg wskrzesił go z martwych, będziesz zbawiony." [Rz 10:9] "Przetoż pokutujcie, a nawróćcie się, aby były zgładzone grzechy wasze." [Dz 3:19] "Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, zostaje wycięte i wrzucone w ogień." [Mt 7:19] "Wtedy Piotr powiedział do nich: Pokutujcie i niech każdy z was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na przebaczenie grzechów, a otrzymacie dar Ducha Świętego." [Dz 2:38] "Kto uwierzy i ochrzci się, będzie zbawiony, ale kto nie uwierzy, będzie potępiony." [Mk 16:16]

    95. Perezz

      mozna wersje bez oskara?

    96. Kanar

      kozak

    97. MLG Doge

      jak byłem małolatem robiłem pierwsze bity

    98. pussy

      ;o

    99. Lamasia Lamasia

      Kaz nie nagrywaj z łakami

    100. Syntetic171

      Oj Steez i jego bity 😍