NOWA SIEDZIBA WK DZIK

WKDZIK PL

348K wyświetleń191

    Ubrania oraz Suplementacja WK DZIK®: bit.ly/2ZGKNaF
    𝘾𝙕𝙔𝙏𝘼𝙅 𝘿𝘼𝙇𝙀𝙅 ⬇⬇⬇

    ------

    Ustaw logo WK DZIK na zdjęcie profilowe: produkt.wkdzik.pl/399aGXU (link skrócony)

    ------
    Produkujemy w Polsce.
    Produkty, których używamy:

    AUTORSKA PRZED-TRENINGÓWKA BOMBA💣💣💣: bit.ly/2OI4Swn (link skrócony)
    Oryginalne koszulki DZIK®: bit.ly/2Km7BHG (link skrócony)
    BIAŁKO Dobre WHEY™: bit.ly/2Kxb30U (link skrócony)
    CYTRULINA SMAKOWA PREMIUM: bit.ly/2Kxb30U (link skrócony)
    KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT: bit.ly/2Tlf3FN (link skrócony)


    Instagram:
    WKSKLEP: wksklep
    WK: warszawskikoks
    Ponczek: ponczek_end...
    Owca: owcawk
    Saker: sakerwk
    Robercik: robercik_dy...

    Opublikowany 19 dni temu

    Komentarze

    1. Larry Rs

      A ja nie kupię tych Sików tylko !Redbull !!!!

    2. Lukasz Sikora

      Czemu wy jesteście takie pizzdy zwykle?

    3. Pawek

      Gratulacje !

    4. Filip Pestka

      Róbcie wojnę na nerfy

    5. 4N14 cl

      Spoko wk 😎👍

    6. KRZYCHU83KRKOW

      Zróbcie panowie ławkę dla tych co ćwiczą lub cwiczyli wczesniej na silowni. Osobną punktacje. Fajnie się by to też ogladalo. Nowych więcej gości bys Cie mieli. POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    7. Mateo Martinez

      Banda pajacy

    8. Barti Ki

      wreszcie przyciski będą równo

    9. Tomas Tomas

      Super Panowie! Niestety gdyby nie Owca i Saker to byście nie dali rady się wybić :D

    10. v8 Mały

      Ja pierdole ale.progres niedawno vlogi z samochodu a teraz 🤯🤯😵🥳 gratulacje za wytrwalosc I realizacje szanuje

    11. kadykianus

      To znakomite, że przez tyle lat udało się wam utrzymać i rozwinąć firmę, pozostając przy tym przyjaciółmi. 🏆💓

    12. Tomeczek95

      Fajnie że taka przestrzeń i wysokość samej hali ale pamiętajcie że ten dźwięk może byc nieprzyjemny dla widzów jak się tak niesie. Powodzenia :)

    13. Albert Skolimowski

      Tak trzymać Panowie tak trzymać!!! a Januszom dziękujemy.

    14. TheCoronner

      Gratulacje 💪 a Dzik u mnie na porządku dziennym 😎

    15. Piotr Protasiewicz

      Szacunek za podejście do personelu. Szanujcie ludzi 👍 oby tak zostało i dalszych sukcesów w rozwoju firmy.

    16. Underdog

      Czy moglibyście pod opisem kazdego filmu dawac linki do waszych kanałow bo jest ich dosyc sporo a zawsze fajnie sie oglada wasze starania i całej ekipy

    17. Mariusz Sz.

      o, a byłem pewien, że budujecie siedzibę.... czyli wynajem tak czy siak?

    18. novak333

      Nie oglądałem szczegółowo ale pytanie. Budynek kupiony czy wynajmowany? Widzę że coś tam było przed remontem.

    19. yrex

      kurwa gratki

    20. Pan T

      niezłe zadupie

    21. Mariusz Sala

      To teraz na każdy stadion wejdziecie już jak budynek jest?

    22. KalieueR 32

      Kurde jaram się z Wami ta siedzibą. Mega się cieszę że się rozwijacie

    23. Jolo

      No chłopaki ale żseśta mnie tera zaimponowali !

    24. Szymon Bielejec

      dacie linka do waszego dc

    25. Franciszek Białecki

      Jak tak to oglądam to mi się skojarzyło z siedzibą chłopaków z DUDE PERFECT. Idziecie w dobrą stronę. Z fartem panowie

    26. Majk Bajk

      Pracuje na przeciwko waszej nowej bazy Pozdro dla całej ekipy 🔥 💪

    27. adam junior

      Banda lamusów...

    28. ONE TAP

      To jest gdzieś w Trójmieście?

    29. Baro Official

      🔥🔥

    30. EXPERDITE

      Może i nie kupuje u was, ale dużo się od was nauczyłem. Kupie dzika i widzę w kolejnym filmie projekt zjeżdżalni panowie. Nie można ograniczać źródeł szczęścia i przyjemności.

      1. vinasu maaj

        Kto chodzi w tych łachach?

    31. Msrkataj

      Pomyślcie chłopaki, żeby zrobić tam też punkt sprzedaży, wiele osób ma zdecydowanie blizej i lepiej do Janek, niż do zakorkowanego śródmieścia

    32. Borys Filip

      Szczerze rozbicie g.... przez WIELKIE G.

      1. gtoss chddy

        Ekipa od regipsów nie potrafi okolic otworów dzwiowych obrabiać , będą wam płyty pękać przy dzwiach. Ciekawe jak reszta jest zrobiona np. sufity ?

    33. Jakub Grzesiak

      jak skonczycie to mozecie zrobic film o finansach

    34. 4kap

      Na tej ścianie bedzię wisiał złoty przycisk👻

    35. a

      Owca jakie wielkie dupsko 🥵

    36. Bartłomiej Kabała

      Stworzyliście imperium

    37. Mariusz Sala

      Żyją z tego, że nagrywają... hehe

    38. Małpy TV

      Będzie wisiał wujek Władek

    39. HastaLaMuerte1946

      Tak się zarabia na sterydach i polskich idiotach XDDD brawo panowie, owca chodząca apteka XD

    40. sotuur aeei

      Gratulacje chłopaki, mega się prezentuje ta siedziba💪

    41. Bartek

      Fajnie patrzeć jak robi się coś dużego w Polsce !! A w dodatku zaczęło się to w piwnicy. Jak słyszę to gadanie że trza do nimczech wyjechać albo do angli bo tu nie ma perspektyw to mnie aż skręca... Owszem jak liczysz że będziesz bogaty a jesteś po prostu głupi to zasuwaj za granice. Jak masz pomysł i jesteś kreatywny to jesteś w stanie zrobić coś samemu i będziesz miał z tego kasę i satysfakcję. Pozdrawiam was chłopaki i życzę sukcesów !!!

    42. Piotr Libert

      Mistrzostwa firmy.Taka gromda o wypłatę kolegi. Ale niedługo bitwa w Lidlu , bo wraca Dzik.

    43. Duch 88

      Gratulacje powodzenia szaleć 3mam kciuki

      1. sotuur aeei

        Będzie czym oddychać i będzie co grzać w zimę 😂😂

    44. Kamer

      Kto chodzi w tych łachach?

    45. Przemku

      Dzień dobry wszystkim szczerze nic mi nie łączy z tymi ludźmi klucz jednego zakupu u nich Energy drinka całą zgrzewkę Cieszę się że tak daleko dochodzicie naprawdę Trzymam za was kciuki chciałbym aby na tym hangarze znalazł się potężny dzik łezka w oku mi się kręci

    46. Konrad Farat

      Prezes ma Łeb. Szacunek Poncz że to wszystko prowadzisz!!!!

    47. Tomek DeMarco

      Ekipa od regipsów nie potrafi okolic otworów dzwiowych obrabiać , będą wam płyty pękać przy dzwiach. Ciekawe jak reszta jest zrobiona np. sufity ?

    48. sznycell1

      14:30 basen wspanialy

    49. Mikołaj Kaczmarek

      chowany w nowej firmie jak skończycie

    50. Edek Sagermann

      nie pijam tego ale dzika kupie dla was :)

    51. Sebastian

      Super rozwój Panowie, życzę dalszych sukcesów:) Ponczek bardzo merytorycznie, dobry tour, widać, że mocno zaangażowany w nową siedzibę.

    52. PNCZ

      saker jaki chudy

    53. Papłyk

      Kiedyś nie mieli

    54. VEGI

      Bedzie energol z cukrem ?

    55. Michal wisnia

      Kozak Panowie....Czad;)

    56. Dżonuuu

      Będzie czym oddychać i będzie co grzać w zimę 😂😂

    57. joker

      Chłopaki weźcie zapodajcie jakiegoś tescia

    58. Byakuma

      dlaczego nie dało rady zbudować własnej siedziby ?

    59. Szymon Piskorz

      Czekam na turniej 3x3 na waszym koszu 🔥🏀

    60. AD. Tak to widzę.

      Powodzenia. Właśnie się dołożyłem. Zobaczymy czy dobra tą Bomba.

    61. Gibon1232

      Podziwiam chłopaki wasz wspólny sukces! :) JTCNW

    62. Jurgen Bucholz

      a ja pamietam wasza pierwsza siedziba w piwnicy paczka. pondrooo!

    63. Smoczek

      Fajnie, że wam się powodzi 😄 Ile mała igiełka i wytrwałe wciskanie ściemy może zmienić 😄 🐑 ten wycinek live z Sopotu w internetach krąży xdd

    64. 1JACHU1

      1:45 tam pewnie będzie diament za piosenkę bożonarodzeniową

    65. Janek

      Fake

    66. Mateusz Rypl

      5:50 Operator kamery- dziękujemy!

    67. Mr M.

      Czemu się przeprowadzają?

    68. Kry2tiiann -_-

      chowany na ślepo na nowej siłowni zróbcie, pozdro chłopaki :)

    69. bssni touir

      Weźcie postawcie komputer owcy obok komputera sakera bo to ma sens będą mogli się dogadywać a nie jak wcześniej

    70. Future Is Now

      Szkoda, że energeryk w Lidlu za 5,5zl. Niestety bez konkurwncji dla Monstera za 4zl.

    71. Kaszel

      To nadal wynajem?? Wiec co w tym takiego???????

    72. Jan Kaczmarski

      Ale dopierdolony magazyn

      1. bssni touir

        pustaków. Tak poszły do góry że masakra.

    73. Mateusz Placek

      UK ma gymshark Polska ma WKDZIK

    74. farmer 025

      Czekamy na chowanego w tej siedzibie

    75. Wosiuu

      Z Kuala Lumpur do tak dojebanej hali i biura. JTCNW

    76. Klaudia Lesiak

      Zajebisty bass na początku

    77. Taki Nick

      Oglądam was panowie od samego początku i cieszę się, że tak się rozwinęliście i nie odjebała wam sodówa do głowy :) Oby tak dalej i powodzenia

    78. Kacper Kacper

      Gratuluje

    79. Milcu Koksu

      Na filmie to się w chuj małe wygląda

    80. kuba91119

      Za parę lat to siedzibą będzie w jakimś Biurowcu i 10 pięter jako biuro WK Dzik

    81. Bartek Roki

      Ogień z kurwami 🔥

    82. Wengi

      cześć witajcie nowa siedziba wk z tej strony

    83. _bartek_9720

      Witam sąsiadów, czekam na pierwsze spotkanie :)

    84. BelbaS

      1:31.powiedzcie temu Panu że fizeline zatapiamy od samej góry do dołu nie robimy łączeń. A tak to zajebiscie ze coraz bardziej się rozwijacie 💪💪

      1. bssni touir

        To wygląda jak komisariat policji xD

    85. DAMIANO

      A moim zdaniem jak mieliście pomysł na budowę własnego biura/magazynu to trzeba to było robić te 2-3 lata temu ;) Teraz ceny materiału budowlanego, stali, bloczków, pustaków. Tak poszły do góry że masakra.

    86. greg greg

      Podziwiam ale jedt progres jesteście już wpisani Historie supli

    87. Piotr Head

      Na co wydają hajs dzieci narkotyki alkohol hazard i wk dzik

    88. Piotr Leszczyński

      Pamiętam ten moment, kiedy mówiliście, że rezygnujecie ze współpracy z trec, ponieważ chcecie stworzyć własną markę. Proszę jak chłopaki poszli do góry, zwykle chłopaki z osiedla. Gratuluję

    89. Burn Fear

      Kochamy Was!!

    90. Black Lion

      Cześć. Ja jestem na tym kanale(warszawskikoks) od początku praktycznie tyle że z innymi kontami You tube 😂. Jak wszystko będzie gotowe to wstawcie zdjęcie jak zaczynaliście w piwnicy a teraz taka siedziba. W sumie dziś do mnie doszło ile lat was oglądam 🙆‍♂️ fakt że nie zawsze i nie wszystko ale to kupę lat. Fajnie że się wam udało tak rozwinąć.

    91. Adrian Biedrzyński

      Niesamowite, jak człowiek sobie przypomni wasze pierwsze nagrywki, wcinanie kebsów i pizzy, a teraz wlasna potezna siedziba, marka itd. GG i powodzenia w dalszym rozwoju :)

    92. Mati Lampi

      A gdzie energetyki dla ekipy remontującej? 😄

    93. pacol

      Kozak 💪

    94. Izkord12

      Saker koszulka na druga stronę :/

    95. Kamil Partyczny

      Widząc rozwój chłopaków ma się ochote kupować od nich jeszcze więcej 🏋️💪 Brawo

    96. Sparta Pogchamp

      To wygląda jak komisariat policji xD

    97. Mateusz Janas

      To co osiągnęliście to jest KOSMOS JTCNW Podziw i szacun chłopaki

    98. Adriano Italiano

      Nie ważne co robisz, zawsze ma być 🔥 z 💃

    99. lambos 123

      Jeszcze Ksiądz to musi poświęcić

    100. Prestiż Remont

      Nigdy nie zrozumiem co jest lepszego w placeniu za wynajem od placeniu raty kredytu za swoje,ale pewnie dlatego jestem robolem a nie prezesem

      1. lambos 123

        Jesteś katolikiem?