FLORAL BUGS - BLASK FEAT. SMOLASTY (PROD. 4MONEY)

Floral Gang

268K wy艣wietle艅28

    馃搥 ZAM脫W P艁YT臉 NA馃搥
    www.floralbugs.pl/
    馃 S艁UCHAJ NA STREAMINGU 馃
    musicgo.lnk.to/blask
    FLORAL BUGS:
    馃帳FB: floralgang/
    馃帳IG: floral_bugs
    FLORAL GANG:
    馃枛IG: floral.gang_
    馃枛FB: groups/11380...
    馃憪discord.gg/cRt97Xr
    Bit/Mix/Master: 4MONEY
    馃帶FB: runforeastmusic
    馃帶IG: runforeast_...
    馃摴Zdj臋cia/monta偶: Maciej Pieczykolan
    pieczykolan
    Kierownik produkcji: Adrianna Minkiewicz
    艢wiat艂o: Tony Bielecki, Olaf Bressa
    Make up: Natalia Brz臋czkowska
    Fotosy: Filip Charitonow
    Kostiumy: Zuza Andruczyk @zdruczyk
    Cast: Kasia Koziorz, Rafa艂 Arbuz Piotrka, Daniela Knosowska, Leon Kalinowski, Kacper K臋dzierski, Halina Kiszczakowska
    Podzi臋kowania dla firmy Clobber.
    @clobber.pl
    #floralbugs #smolasty #blask

    Opublikowany Miesi膮c temu

    Komentarze

    1. Floral Gang

      馃 PREORDER: www.floralbugs.pl LOVE FG 4 LIFE

      1. Kuba G臋za

        @Fart21 Official a

      2. Fart21 Official

        Dobre 馃檹

    2. Mi艂osz

      nie k艂ami膮c jestem z tob膮 od brzydkiej sztuki a mam 12 lat xD czekam na ka偶d膮 nutk臋

    3. Minorh

      zamawiam preorder

    4. wojtaz 12321

      0:52 refren tak wpada w ucho 偶e to hit

    5. Paulina Maciejewska

      Mi贸d na moje uszy..

    6. jartan MC

      2 utw贸r przes艂uchany fajne

    7. LmeJ music

      馃敟

    8. Michal K

      Poza hardrockiem s艂ucham tylko wybranych wykonawc贸w z kr臋gu HH, Smo艂y, Tymka, Chivasa, Gibbsa... ale to jest naprawd臋 Gruby i Konkretny numer. Jak to pi臋knie mruczy w subwooferze przy z艂o偶onym dachu w samochodzie. Panowie Sztos ! Tylko dlaczego tylko dwie i p贸艂 minuty ?? Zr贸bcie Longa na 4 minuty !

    9. Marika Mocarska

      馃А馃А馃А馃А

    10. kartek

      Eee zajebi艣cie siada nuta

    11. Marta W

      Smolasty rozjeba艂鉂わ笍

    12. MarekZSP ZSP

      Kozak.

    13. Yerbama膰

      Sztuka najwy偶szej klasy馃憣

    14. Lisa

      Zjeba艂e艣 strasznie Bardziej s艂ycha膰 bit ni偶 tekst... Nuta spoko, ale nie s艂ycha膰 Ci臋 wcale

    15. KEIOS

      Smolasty co refren dopierdoli艂, ten bit te偶 kox

    16. nie interere cie

      I jak zwykle problem z wymiarem bluzy miar膮 mierze i wychodzi s za duza

    17. -BRODA McU-

      Nie sprawdzam bo smolasty.

      1. Szymon Sarza艂a

        Sprawd藕. Smolasty jest tylko w refrenie.

    18. Mondeyy

      siema jesli ktos chce to mo偶e sprawdzi膰 m贸j kana艂, pojawi艂 si臋 tam m贸j pierwszy track. mam 14 lat i od zawsze chcia艂em nagra膰 to nagralem sobie freestyle w jakies 15 minut i chyba wyszlo spoko tak wi臋c przepraszam za chamsk膮 reklam臋, i zapraszam do oceny xD

    19. Maja Pieniek

      Tam druwtyje mojej siostry ciotecznej ch艂opak

    20. Panda

      Chlop co za ka偶dym razem zaskakuje

    21. Mi艂osz Michalczewski

      Czemu to ma tak ma艂o wy艣wietle艅 ?

      1. Sato

        Bo youtubowi musia艂o si臋 nie spodoba膰. Usun膮艂 mi like i musia艂em da膰 na nowo

    22. Simon Aesthetic

      DOBRE JEBNIECIE. TYLKO 435 COMM // ? CHIVAS MA 1K.

    23. aga walkowiak

      艁oo ogie艅 馃敟 ch艂opaki 馃馃敟馃枑锔

    24. kaamiilk

      fajne

    25. Asie艅ka :v

      Smolasty 鉂わ笍 gdy uslyszalam refren automatycznie sie zamarzy艂a m 馃槀馃槀

    26. Damian Stefanski

      Aj brakuje stylu lether face 馃憣

    27. Anio艂 Records

      Pi臋kne!!!

    28. Sajanek

      O kurwa jak klip przekminiony

    29. Scarecrow

      kozackie!

    30. radek yzeiri

      Czemu nie ma na Apple Music

    31. Patryk_Seat_FR

      Najlepsza nuta jak膮 us艂ysza艂em w tym miesi膮cu! Sztos

    32. Co ty wiesz o 偶yciu g贸wniarzu

      Historia przedstawiona na teledysku nak艂ania do refleksji nie mo偶na powiedzie膰, 偶e nie.

    33. Filo gamer

      FG4L

    34. CATALEYA

      do brzmienia drugiej zwroty trzeba si臋 przekona膰, ale da si臋 , poza tym 5

    35. 脳+脳+脳+脳

      Ale jebnie

    36. Dreamer

      ale rozpierdol

    37. Alicja :3

      xD

    38. Dorian Furman

      szczerze nuta kozak ale... bugs kurde znam ci臋 innego np... mx5 albo inna taka nuta to nie tw贸j styl 馃ズ

    39. Legg.o.Less.Airsoft

      Zauwa偶y艂em, 偶e motyw przewodni teledysku to kolor niebieski. Jakie to mo偶e mie膰 znaczenie? Bo w angielskim s艂owo blue oznacza nie tylko kolor niebieski, ale te偶 smutek, a wr臋cz depresje. Ciekawi mnie ta symbolika

    40. sanik01

      Tekst :ziomal popad艂 w alkoholizm mimo ze dalej na koncie miliony drugi chcia艂by co艣 zarobi膰 bo utraci艂 prace i zaton膮艂 w kredytach trzeci ma par臋 naboi i my艣li o sytuacji do ich u偶ycia a ja patrze z boku i strasznie to boli bo chcia艂bym im pom贸c ale nie mam jak! Cat to playboy 艁zy si臋 spotka艂y zn贸w z zimn膮 gleb膮 Boli ci臋 to Postawi艂e艣 na mnie tez臋 b艂臋dn膮 7 pi臋tro, patrz臋 w beton Rzucony jak w deszcz pet Rzucony na pastw臋 hienom Wyszed艂em obronn膮 r臋k膮 jestem hustler Chcia艂bym mie膰 byka na masce Obok mam byka co w masce Wychodzi na miasto a w kieszeni kastet jestem graczem chcia艂bym mie膰 na masce gwiazdk臋 nie biegn臋 艣lepo za znaczkiem pi臋tno zaznacz臋 w historii [SMOLASTY] B臋d臋 strzela艂 do woli Nie licz膮c naboi B臋d膮 uderza膰 do moich bram Nie ma ze boli Nie ma ze boli Nie strac臋 kontroli Bo to nie ja Nic nie jest na pewno Zabili nam pi臋kno My w drodze po wieczno艣膰 bo Jak zabra膰 diamentom blask? Jestem zm臋czony nocnymi marami Co patrz臋 si臋 na mnie do rana Chce b艂yszcze膰 jak karat Kara mie fatamorgana Chce z luzem Morgana Freemana Wchodzi膰 w nowe role co mam do zagrania Wcodze w nowe pole W butach od Jordana Jak p艂ywam po falach na kt贸rych niewielu jzu mo偶e nadawa膰 G艂owa mi p艂onie jak Jazz Nic mi niep艂ynnie na pyk Zabieram kiep Niebieska krew Ryk tak jak benz Goni mnie czas Przejmuje ster i kurs mam na 艣wiat Po艂owa duszy przegni艂a jak kwiat Po艂owa duszy przegni艂a jak kwiat A drug膮 zainteresowany czar jestem hustler Chcia艂bym mie膰 byka na masce Obok mam byka co w masce Wychodzi na miasto a w kieszeni kastet jestem graczem chcia艂bym mie膰 na masce gwiazdk臋 nie biegn臋 艣lepo za znaczkiem pi臋tno zaznacz臋 w historii [SMOLASTY] B臋d臋 strzela艂 do woli Nie licz膮c naboi B臋d膮 uderza膰 do moich bram Nie ma ze boli Nie ma ze boli Nie strac臋 kontroli Bo to nie ja Nic nie jest na pewno Zabili nam pi臋kno My w drodze po wieczno艣膰 bo Jak zabra膰 diamentom blask?

    41. sjm

      koxik bugs

    42. padoczek heh

      ciarki

    43. Czarek Official

      Mocne

    44. XMatheOX

      *pi臋kne*

    45. DaViD

      Cz臋sto brakuje mi kawa艂k贸w w starym stylu (z ci臋偶szym brzmieniem), ale im cz臋艣ciej s艂ucham nowszych kawa艂k贸w tym lepiej wchodz膮.. Trzymaj tak dalej Bugs! #FG4L

    46. Mi艂osz Ratajczak

      Ten alkoholik to smoli?

    47. BONZAI

      Flora Gang Represent lecisz

    48. Waiter

      FG 4 LIFE

    49. Pyrus Damian

      Chce b艂yszcze膰 jak Kara? Po co tam jest to ''t'' ? :)))))))

    50. Piter

      FG4L

    51. MasnyKocur

      fajne

    52. Piontkowsky

      Bugs ale ty jeste艣 kotem lirycznie

    53. Sidorek

      Czy tylko ja mam wra偶enie, 偶e Bugs zrobi艂 identycznie jak Ekipa i zrobili numer pod Smolastego a ekipa pod Qrego?

    54. kowalski 435

      Gdyby艣 robi艂 co艣 takiego wcze艣niej to by艣 nie przespa艂 swojej szansy

    55. niemamkwitu

      floral bugs

    56. Arek Karp

      Nie siada mi nowy Buqzik, ale dalej sznuje. Poszed艂e艣 jak chcia艂e艣.

    57. Oliwia Haja

      jak zabra膰 diamentom blask?

      1. Oliwia Haja

        @Dawid Wa艣niewski zgadza si臋

      2. Dawid Wa艣niewski

        Ty jeste艣 wsz臋dzie XD

    58. Katir

      Szkoda ze tak dobry numer mia艂 tak s艂ab膮 promocje bo to sztos numer.

    59. Patryk Amg

      Sztoooos totalny鈥硷笍

    60. HYPERIOON

      jakim cudem to ma tak ma艂o wy艣wietle艅

    61. mortek ty

      Wiedzia艂em , 偶e si臋 wybijesz. Pozdrooo

    62. BeryK gg

      Panie, odjeba艂 pan arcydzie艂o

    63. don Kriston

      buja mocno bugsik

    64. Consilio Et Anamis

      Nie zmieniaj si臋 ch艂opaku

    65. Kabuto 528

      O tak馃敟馃敟

    66. Karolina Beczek

      Nie mog臋 przesta膰 tu wraca膰馃槏

      1. Szymon Sarza艂a

        Ja te偶. Jeden z lepszych kawa艂k贸w od Bugsa 馃敟

    67. Przemys艂aw PshPsh Sznajder

      Dobry album si臋 zapowiada

    68. kasjan adamczak

      Jebany diament

    69. REQU

      馃敟馃敟

    70. Dno Od Spodu

      ZZZzzzZZZ... ...zzzZZZzzz...

    71. Marcin Augustyniak

      smolasty.rozjeba艂.

    72. Kacper Ko艂odziejski

      Smo艂a rozjeba艂 :D

    73. davidowski27

      Ciekawe

    74. Unicorn LSD

      Kurwa Bugs stajesz si臋 tym po czym jecha艂e艣 na brzydkiej sztuce

      1. piachu

        @Unicorn LSD dobra troche mnie nie by艂o ale to jest zajebiste bo po prostu takie jest a nie dlatego 偶e robi wy艣wietlenia bo nawet ich za du偶o nie ma a poza tym wy艣wietlenia o niczym nie 艣wiadcz膮 no i przyznam ci racje 偶e bugsa fajniej sie s艂ucha艂o na brzydkiej ale to nie znaczy 偶e teraz robo g贸wno bo nadal robi dobr膮 muzyke

      2. Unicorn LSD

        @piachu dlaczego zajebisty? Bo robi wy艣wietlenia? Bo pojawi艂 si臋 Smolasty? Nowy Bugs nie ma podjazdu do starego kt贸rego pozna艂em dzi臋ki BDF go艣cinnie. Go艣膰 kt贸rego szanowa艂em w chooy bo by艂 oryginalny. Teraz te偶 go szanuj臋 lecz uwa偶am to co robi to plucie sobie samemu w twarz

      3. piachu

        @Unicorn LSD ale nadal jest zajebisty w tym co robi

      4. Unicorn LSD

        @piachu dla mnie to i tak zwyk艂e pierdolenie 偶e Bugs ju偶 tego nie czuje. Prawda jest taka 偶e to co teraz Bugsik robi kupi wi臋cej os贸b poniewa偶 to jest na topie. Wkurwia mnie taka utrata w艂asnego stylu i kreacji scenicznej na rzecz zamiany w zwyk艂y bez p艂ciowy produkt kt贸ry ma si臋 sprzeda膰. I 偶ycz臋 Bugsowi jak najlepiej tylko szkoda 偶e sukces sprawi艂 偶e teraz brzmi jak 3/4 polskiego mainstreamu

      5. piachu

        Polecam przes艂ucha膰 "preludium" od bugsa

    75. Hack3d By GHO5T

      B臋dziesz wysoko ch艂opie

    76. SIATKI Z ZAKUPAMI

      Artysta wz贸r do nasladowanka legenda polskiego podziema A obok flory bugs

    77. Whitee

    78. Klaudiusz Polok

      Smolasty lubi chyba teledyski w tym hangarze

    79. Stricte Rap

      Cudo

      1. G0PN1K

        Kiedy reakcja by byla?

    80. Yoshi

      Bugs co polecial, ale Smolasty co wszed艂! Ogien!

    81. Wolus Ziomus

      FG4L

    82. Fabian Netkowski

      Zajebistee

    83. Oliwia Haja

      馃挒馃挒馃挒

    84. Marek Pikula

      Zajebi艣cie mocne 馃敟

    85. Miko艂aj

      Jest okej

    86. blaze

      FG 4 LIFE

    87. Kuba Lesniewsky

      Kozak numer 馃挭馃憣

    88. Adrian Rajrew

      Cfelasty

    89. VOODOO PEOPLE

      BLASK 馃挜

      1. Dawid Wa艣niewski

        Wtf czemu tu nie ma 偶adnych 艂apek w g贸r臋?

    90. Spulton

      fajne

    91. Ruski Prowok

      Dla mnie to brzmi jak hit z radia Diamond Pozdro

    92. NeLskyy

      Niesamowity progres Bugs! Preorder zam贸wiony FG4LIFE 馃敟馃憡馃惏

    93. Nyczu YNWA

      Co to za fura jest upalana?

    94. D臋booll

      FG4LIFE

    95. czodA13

      Bugs jak Ciebie szanuje to malo ale ten smolasty w refrenie to hipopolo.

    96. EmKaTus

      ale to jest cholernie wysoko, szybuj wy偶ej Bugsik

    97. Mateusz Majewski

      Jak chcesz mie膰 byka na masce to mog臋 si臋 po艂o偶y膰 czy usi膮艣膰 na mask臋 MX 5 i b臋dziesz mia艂 byka na masce stary, a i mog臋 w maseczce je藕dzi膰 z kastetem w kieszeni馃ぃ

    98. SOBI

      Sztossowe

    99. dejv

      Totalny rozpierdol

    100. Gomdilo

      To jest Tw贸j rok! Mistrzostwo!