Oficjalny kanał najpopularniejszego programu w Polsce - "Rolnik szuka żony".

  • 30
  • 64 716 257

Komentarze

  1. Elzbieta Krzywosz

    Sandra pasowała by do Maćka

  2. Gospodarstwo rolne pajnowski

    Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie i masz piękne imię i pięknie wyglondasz. 😍🌹

  3. adam adam

    on raczej sie sie juz nie ozeni ,kamilek jest ochajtany ale ze swoja mamusia , co widac za filmie jak by nie matka to gosciu by nie przezyl 5 dni ,, co coz ja moge wspulczuc tylko synowej ,raczej nie dorobi sie milosci tylko garba od rozkazow mamusi

  4. Mateusz Mikołajczak

    Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie i masz piękne imię i pięknie wyglondasz. 😍🌹

    1. relski

      mysle, ze z wasza ortografia to mozna co najwyzej startowac do osiedlowej kariny

    2. Antonio Partizano

      Mateuszu na co czekasz. Jesli wyglond Ci pasuje to jedz do niej bo inni Cie wyprzedzom. ;]

  5. Bartłomiej Popielski

    Ja się z nią umowie podajcie numer

  6. Petrit

    To nie jest zadna rolniczka! To bizneswumen. Co za debile

  7. Edyta Matczak

    Nie, no spoko, szuka kobiety niepalącej, która będzie z gościem palącym. Taka prawda, że palacze nie zauważają zapachu nikotyny, który dla niepalaczy jest bardzo drażniący. Już widzę jak młoda dziewczyna będzie zainteresowana osiedleniem się na wsi i zajmowaniem się tylko i wyłącznie domem, aby mieć zaszczyt bycia żoną dzieciatego faceta z przeszłością. Koncert życzeń i mało realizmu. Już taki był w którejś edycji i chyba dostał najmniejszą ilość listów.

    1. Brat Kstyka

      Większość z nich szuka baby do gotowania i harówy w polu xD. A i tak to rodzice za nich wybierają, bo prawie zawsze było, gdy już typ jest napalony na wybór najładniejszej i sexownej kandydatki, to nagle się okazuje, że jednak jego ostateczny wybór to jest ta brzydka. Bo rodzice im nie pozwalają wybrać kobiety, która się maluje czy przesadnie dba o siebie i po prostu jest kobietą, ale taką właśnie babe, która ma trzymać piecze nad ogniskiem domowym, rodzić dzieci, harować w polu itp. A wygląd nie ma mimo wszystko znaczenia, bo te super laski w programie to też często kobiety po przejściach, które jednak szukają rozsądnego i dojrzałego faceta i też nie boją się pracy na wsi, a także chcą stworzyć to ognisko domowe i mieć ciepłą, dużą rodzinę.

  8. Elzbieta Krzywosz

    Maciek załóż sobie alarm na te szpaki :)

  9. Sprawiedliwy

    Ludzi to ona prosi żeby jej robili bo praca w pieczarkarni ani do łatwych ani fajnych nie należy. W polsce jest opłacalnosc produkcji pieczarek dzieki temu ze zachód nie jest w stanie z nami konkurowac w kosztach produkcji. Gdyby nie Ukraincy to nie miał by kto tam robić. A pieczarki urosna wszedzie bo to jest produkcja pod hala

  10. Waldemar Wajszczuk

    Witam! Widzę że bystra kobitka z Ciebie! Co do Tych Elżbiet to faktycznie stanowcze kobiety które znam !!!Źyczę Powodzenia w szukaniu swojej 2 połówki! Pozdrawiam! ! !

  11. Malgorzata Balcerzak

    Jaki ma śmiech szyderczy i ten głos

  12. Patryk #TeamHooligan

    Nie rozumiem komentarzy typu,,przyszła do tego programu tylko żeby się pokazać" i są święcie o tym przekonani a może to jest nieprawda a i jeszcze według mnie bardzo dużą ilość rolników przyszła do tego programu żeby się pokazać sam bym do niej napisał lecz jestem znacznie młodszy.

  13. Zdzislawa von Nygusowa

    Po co szuka w telewizji jak za miedza ma Andrzeja z Plutycz stanu wolnego.

  14. MaHia Borówek

    Niesamowita opowieść 🤣🤣🤣

  15. Peter Zix

    jakoś nie budzi zaufania, wydaje się być zadufany w sobie

  16. Peter Zix

    Bardzo prosty, swojski chłop. Burdel wokół domu straszny.

  17. Peter Zix

    Moim zdaniem zbyt zmanierowana i za bardzo się stroi i maluje jak na rolniczkę. Ani tam rolnik ani wielki biznesmen nie przyjdzie. Pierwszy na wsi będzie wolał bardziej swojską dziewczynę, a drugi wybierze miastową...

  18. Lukasz55 555

    2;55 Bogactwo pokazane , Mercedes stoji 😉

  19. Predator Cube

    Jeśli ten blondyn będzie miał miliony to sie zaprzyjaźnią ale jeśli będzie miał miliardy to na pewno będzie to miłość.

  20. Marianna Klapczynska

    Najbrzydsza

  21. Marta X

    Wysokie progi...

    1. Antonio Partizano

      Jak z wyoskiego progu wyskoczysz to dalej zalecisz :D

    2. relski

      normalna babka, ani slaba ani rakieta

  22. Marta X

    Oj wybrednyś😉 Szuka chyba gospodyni a nie żony

    1. Brat Kstyka

      Jak większość z tych rolników..

  23. Damian Zięba

    To wszystko to pic na wodę foto montaż

  24. Michal bani

    To jest tylko żeby program się wybił i przyciągnął większą widownie xd Bardzo wątpię żeby nie mogła sobie znaleźć chłopaka, skoro na tinderze jest 8:1 względem kobiet xdd

  25. Krzysztof doktor P

    Hm... A mam do niej niecałe 80km. Jestem zbudowanym blondynem 174cm, kobiety mnie lubią 😀 chętnie poznałabym tą Panienkę, jednak parcia na szkło nie mam. Chyba pojadę do niej, tak zwyczajnie. Podejdę, przedstawię się i będę rozmawiał. Trzymajcie za mnie kciuki 😀👍

    1. Krzysztof doktor P

      @relski Polak potrafi 😁👍

    2. relski

      tam jest kontrakt podpisany, poza programem zapomnij :P

    3. Krzysztof doktor P

      @Puma z Opola 👍😀

    4. Puma z Opola

      Nie wiem czy to dobry pomysł ale powodzenia, szczerze, a może akurat. Najważniejsze to próbować.

  26. Andrzej Andrzej

    Aa to się dopiero zadziewa. Nie mam tv.

    1. Andrzej Andrzej

      I ty Pumo też jesteś niezła.

    2. Andrzej Andrzej

      Ok oglądamy. W kontakcie. Pump.

    3. Puma z Opola

      Na necie będzie

  27. Andrzej Andrzej

    Fajna babeczka. Ciekawe czy kogoś znalazła.

  28. John D

    Bolek & Lolek:)

  29. John D

    Kontakt był Angielski

  30. John D

    Wyglądają jakby urwali się z planu 300-stu Spartan. Dajcie im zbroje...

  31. Günther Petutschnig

    Duzen dobre Rolnik szuka zony

  32. Marianna Klapczynska

    Taki Kuba to facet marzeń

  33. miron mej

    Mam mam 27lat i przetwornie pieczarek z wysylka za granice mysle ze nie macie cieniasy najmmniejszych szans. Pozdrawiam

    1. Antonio Partizano

      W jakim sensie cieniasy nie mają szans? To dobrze, ze masz co pasuje do Kamy wizytówki. Pisz list jak to rzekla Puma z Opola

  34. M L

    Silna odważna kobieta .Obyś znalazła to czego szukasz 😉

  35. M L

    Fajna mądra dziewczyna

  36. M L

    Oj oj wymagania wymagania !🙄Sam pali ale żeby nie paliła ......😬 nie wróży to nic dobrego

  37. M L

    Fajny facet .... madry ,ma coś takiego takiego w sobie ujmującego miło go słuchać Oby znalazł to czego szuka .....

  38. Jack Bauer

    zapomnieliście najechać dłużej kamerą na nazwę jej firmy, byłaby wtedy spełniona ;)

    1. Antonio Partizano

      Ale fajnie zdjęta sylwetka z boku od dołu aż po szyję, gdy stoi na rolkach. Niczym prezentacja samochodu. Realizator wie co lubią faceci. Oblukac nogi, pośladki, figurę. Ma fajny chudy tyleczek

  39. Jack Bauer

    o widzę singielki w komentarzach już walczą o jego mająt... eee... względy ;)

  40. Jack Bauer

    praca na roli z wyglądu dodała mu jakieś 10 lat

    1. Peter Zix

      to nie praca, tylko niedbałość o wizerunek

  41. Jack Bauer

    jak ja nie lubię ludzi, którzy kończą każde zdanie pytaniem, tak?

    1. Brat Kstyka

      Ale może to było ze stresu, tak?

  42. Jack Bauer

    ej no ale starsze osoby to wrzucajcie do tego programu krematorium miłości

  43. Adam Kozlowski

    Kamila jest niczym anioł który spadła nieba i NA S,CZĘŚCIE został na ziemi bo takiego anioła trzeba złapać i trzymać mocno

    1. Adam Kozlowski

      @Antonio Partizano Hahaha

    2. Antonio Partizano

      Takim potom najczęściej zostaje w dłoni tylko trochę pierza. Bo Anioł leci młócić zboże z kimś mniej uległym od pierwszego spojrzenia.

  44. John D

    Co tu się bać koła...chyba że jest większe od ciebie:)0:27 kopa i do przodu.

  45. John D

    Gdy nerwowa trafia na nerwusa to może być tragedia.

  46. John D

    Bezczelna zabrała 7-lat,dobrze że i sobie.Maszyna nie dziewczyna nie ucieknie.

  47. John D

    Widać że brała korepetycje z wypowiedzi do odcinka:)

  48. John D

    Wspaniała dziewczyna. Może żałować że jej niewybrał ale widać los zdecydował bo niezasługiwał na nią.

  49. John D

    Oglądając ma się wrażenie że dużo sztuczności jest w tym związku i różnic harakteru.

  50. Pawel K

    Ja pierniczę co ona robi w programie przecież ona może mieć każdego zajebiście ładna chętnie bym ją zobaczył w czasopiśmie dla dorosłych jest śliczna figurka super

    1. Mariolusia m

      Tak. Ale jak mieszka na odludziu to jak ma kogoś poznać...

  51. Cebas Official VEVO

    dziwnie mówi

    1. Antonio Partizano

      Na wschodzie tak gadamy. Zaciągamy ostatnie sylaby. To masz na myśli?

  52. Carniculter

    ale ten Dawid zawalił , mógł mieć Martynę a przekombinował , albo tylko tak mówił że dojrzał do związku .

  53. Nika

    Wygląda na 40+

    1. Adrian Juchacz

      Nie przesadzaj.

  54. Carniculter

    na wizytówce w miarę, w programie przekombinował . Niby chciał z Martyną , a do każdej wzdychał i jeszcze chciał zbudować napięcie , że może żadnej nie wybierze . Nie dziwie się , że Martyna straciła cierpliwość

  55. Mateusz Lukaszuk

    Jutro pisze list

    1. Antonio Partizano

      Co masz zrobić jutro zacznij dziś.

  56. G. D.

    Nie wierzę jej... Nie wiem jest po prostu ładna i pewnie ma nieciekawy charakter dlatego w życiu sercowym może mieć pod górkę

    1. Antonio Partizano

      @G. D. Widziałem tylko tamten sezon co drugi odc ale widzę tu na necie ze sezon 6 obfitował w niezle kwiatki. Profile psychologiczne kandydatów są za każdym razem te same. Kiedyś było jakieś forum gdzie wszyscy wszystkim z tego program obrabiali d. To nadal jest? Pamiętam ze kiedyś był taki świetny aktor Lukasz co to sie oświadczał i na tym forum trafiłem na wyznanie jakiejs jego znajomej ze ten Luki jest oblatany już w oswiadczynach. oświadczynach. Nieźle igrzyska z tego show. Ciekawe ile płacą gospodarzom za zrobienie z siebie celu plotek połowy polskiej wsi...

    2. G. D.

      @Antonio Partizano jak wiadomo w tym programie różne działy się rzeczy i ludzie nie wszyscy ale w dużej części okazywali się sztuczni. Życzę jej powodzenia 😉

    3. Antonio Partizano

      Po prostu ma nature która lubi wywierać nacisk. Do tego dołóż emocjonalność i masz wrazliwa wojowniczkę. Może być wredna ale nie musi. Miałem z taką do czynienia. Po prostu robila wszystko aby dopiąć swego. Ale gdy zobaczyłem jak żre się ze swoją matką to odpuściłem.

  57. Kasia.K

    Ale sympatyczny młody człowiek, jak na swój wiek widać, że jest poukładany :) powodzenia :)

  58. Patryk Boży całe te

    Niedługo pewnie na Fame MMA

  59. Sim Ple

    gdzie można obejrzeć całe odcinki rolnik szuka żony proszę o szybką odpowieć

    1. Sim Ple

      i z roku 2021

  60. Jan Kowalski

    Zaprosi do programu trzech frajerów, przeczołga ich a do pieczary wpuści czwartego, z którym flirtowała na boku. Schemat znany z kilku poprzednich sezonów.

    1. Venom the Best

      I ten czwarty szas Ji go tam 😂

  61. yaliso gioouy

    Nie dziwie sie że ta wizytówka jest karcie na czasie 😁

  62. DARIUSZ S.

    NASTĘPNA CO CHCE SIĘ WYLANSOWAĆ I ZAREKLAMOWAĆ SWOJE PIECZARKI , --LANS LANS LANS ! typowa materialistka ! zobaczycie ! ona kocha samą siebie ! jest tylko wyglądem niczym więcej !

  63. TheMiraggio2879

    Pieczarkarnia potrzebuje splendoru i reklamy. Reszta to sciema i slogany

  64. vinasu maaj

    Sorry Kamila, ale jestem już zajęty. :D

    1. yaliso gioouy

      Ludzi nie dobiera anie nie ocenia się po takich kategoriach jak mówi Kamila. Czy ma to być blondyn czy brunet jakie to ma znaczenia? Czy wyższy czy niższy to też nie ma

  65. Tulpen

    Od 40 , kobiece kształty to ja :)

    1. Tulpen

      @Brat Kstyka povzekam jeszcze.

    2. Brat Kstyka

      To pisz

  66. Dorota Zawisza

    Super króliczki można głaskać a potem co? Pod nóż?

    1. Rsek_95

      Trawę jedz jak źle ludziom się w głowie poprzestawiało powietrzem niech żyją

    2. Dorota Zawisza

      @Anoxer dokladnie kazdego szkoda zwierzaka

    3. Anoxer

      Takie same zwierzę jak i kura czy krowa więc nie wiem co wy z tymi Królikami macie nie chcesz żeby ginęły to nie jedz

  67. Wopas

    Kamilo czy mógłbym Cię znaleźć? 😉⚘⚘⚘⚘

    1. Wopas

      @Antonio Partizano dla jaj tu jestem 👍😊

    2. Antonio Partizano

      Proponuję napisać do jej firmy polecony ze dałeś ten komentarz tu, to może go przeczyta. Bo chyba nie wierzysz w to ze czyta to co tu ludzie piszą?

  68. Joanna Wrobel

    Gdzie to napisac?

    1. Brat Kstyka

      Nie wiem

  69. Joanna Wrobel

    A wyslala bym , ale wiek mnie eliminuje, tatuazy nie mam , palic pale, no i budowa ciala kobieca

    1. Brat Kstyka

      To napisz do mnie, kotku.

  70. Anna Anna

    Dla tych ktorzy uwazaja že kamila jest dla wybicia sie uwazaja že popelniaja blad. Moze ci faceci ktorzy podbijali do Kamili okazali sie nie dojrzalymi facetami wielu jest takich. Na raz latwo znalezc a na cale zycie juz nie. Kamilko zycze ci powodzenia w programie oraz szczescia.Pozdrawiam:)

  71. Adzik ll

    Jest tyle ludzi co można było by pokazać to biorą bogatych szkoda gadać!!!!

    1. vinasu maaj

      Piękna i mądra kobieta, życzę jej żeby poznala równie wartościowego faceta :)

  72. Krzysztof 3.2.1 !

    To ma już coraz mniej z rolnikami wspólnego .

    1. Antonio Partizano

      No jak to?? Wieś jest xD pola, drzewa lasy. Za za dwa miesiące nawet trzy barany będą u niej mieszkały kilka dni :D

  73. gtoss chddy

    Wątpię żeby ktoś napisał "przeprowadzamy się do kawalerki moich rodziców, będziemy żyć na zasiłku"

  74. pawel matysek

    Niezależność ciągle to podkreśla. Wszystkim musi sterować ,

    1. irOK997

      to niech sobie kupi wibrator bedzie niezalezna !!! 100 % no chyba ze od baterii

  75. pawel matysek

    Gdzie ona do chłopa. Ona sama lepiej sobie zrobi niż z chłopem. Babo chłop

  76. Nick Sick

    Wizytówka jest super do momentu kiedy zaczęła odpowiadać na pytanie odnośnie wymarzonego partnera. Skupiła się tylko na tym, jak powinien wyglądać a nie jaki powinien być. Choć może to jest jakiś sposób, bo jeśli powiedziała by że powinien być skromny, otwarty, troskliwy, przedsiębiorczy, odważny, rodzinny, wyrozumiały, uczciwy i rozsądny, to widzowie zaraz powiedzieli by o niej że ma za duże wymagania albo zgłosili by się samozwańczy nosiciele tych wszystkich cech. A potem wyszło by z nich szydło z worka. A tak, zaznaczyła dyplomatycznie jakie cechy fizyczne ją pociągają u panów. I może lepiej na tym wyjdzie.

    1. Antonio Partizano

      @Nick Sick to bot jest. Czyli automat. Kopiuje wcześniejsze komentarze fragmentami i wkleja jako swoje.

    2. Nick Sick

      gtoss chddy Co to za bełkocenie? :D

    3. gtoss chddy

      biznesie hodowczyni pieczarek,a przy tym pod kontrolą rodziców,którzy będą patrzyć na każdy jego krok(dosłownie) i sposób bycia?Trudne ,bardzo trudne ,by w tym swoistym

  77. Bartosz Danilczyk

    Piękna kobieta. Widać,że do pełni szczęścia brakuje jej mężczyzny...

  78. Piotr B

    Robota robota no i robota 😂Na chłopa czasu brak

  79. Anna Kocur

    Ale fajny facet :)

  80. macios grey

    To nie są rolnicy tylko przedsiębiorcy, tylko że oni w przeciwieństwie do przedsiebioców, płacą raz na 3 miesiące 400 zł na krus , A nie 1300 zł miesięcznie na zus .

    1. macios grey

      @Ur Susik A z zusu to ile Ci dadzą? pare stówek wiecej. A płacą raz (ci z krusu) na 9 miesiecy tyle co Ci z zusu raz na miesiąc.

    2. Ur Susik

      Tak jest! A później 900 zł emerytury rolnik dostaje i się zastanawia, czy lepiej na leki je wydać, czy na jedzenie...