2020 to niezależny kolektyw wydawniczy. Myślimy nowocześnie. Działamy dynamicznie i nieszablonowo, przygotowując artystów do wejścia we wszystkie aspekty działalności na rynku muzycznym.
Zamieciemy mocniej niż MMXX.

  • 30
  • 543 475 348

Komentarze

  1. Julka Rodack

    CZEMU TAK ZAJEBISTA NUTA MA TAK MALO WYŚWIETLEŃ?!

  2. dyleek

    Sąsiedzi będą mieli dzisiaj Pro8l3m:) Ale chuj z nimi 😜

  3. Olka Z

    Super ogólnie. Ciekawe czy na tt będzie ich refren hahaha, jeden plus, że chociaż się wybiją tam już mniejsza o te dzieci co będą nagrywać do tego .To zasługuje na więcej mega 💥

  4. Hostir

    2021?

  5. thedoctor najlepszy

    Najśmieszniejsze w tym jest to, że historycznie otso miał z ich trójki największe zasięgi, a teraz ma najmniejsze

    1. thedoctor najlepszy

      @Kamil 2001 inne porównanie: igi ma na swojej najpopularniejszej płycie (konfetti) złoto, a otsochodzi na nowym kolorze platynę

    2. Kamil 2001

      Young Igi mial najwieksze zasiegi. Otso wybil sie na 2 piosenkach w tym jednej z taco a Igi regularnie robil po 20 mln wyswietlen i ma 3 hity powyżej 40 mln

  6. stanley

    Jechanie przez las pod wieczór podczas gdy są chmury to przepotężny mood.

  7. pkol07

    P I H !!!

  8. Adul Official

    2k21 wracamy

  9. mała czarna

    Cudo 💯🖤

  10. Rafal Moc

    Andrzej Zaucha nie spiewal takiej ulicznej piosenki tylko normalna .

  11. Piotr Lenkiewicz

    czy tylko mnie początek kojarzy sie z Apocalypticą?

  12. citizen of world

    potężny klip , szacun

  13. julia b

    świetne

  14. Mala Gocha

    Zdradliwe jest zaufanie ...

  15. Kuba Losiew

    teraz to na lamakach dalego nie zajedzie

  16. Main

    zakochalem sie

  17. SniFFek

    Jakie zajebisteee >3

  18. Bartłomiej Kostecki

    Bardziej się skupiłem na tej akcji niż na nutce xD

  19. Killskillz

    poranek 8 rano.... Tibia♡

  20. Olivvia 005

    🖤

  21. Mateusz Wilk

    U Mateo i Pablo 😎

  22. Klasyczny

    2021

  23. Kamil Kozieł

    Ktoś 1943 ?

  24. katarzyna Karcz

    Chłopaczki, bez pojęcia co to za środek.... Sami w dupe jebani.... Po zmieszaniu. No no no

  25. Mark ARA

    To były czasy! Pamiętam wszytko jak wczoraj. Miałem granatowego Fiata Crome w 1995 i opla senatora. Biznesy między Śląskiem i Włochami. Były dziewczyny, wódka, narkotyki ale zabawa była inna. Jak nas to wszystko cieszyło, nie było zamuły. 1974

  26. Miczur

    Młody Mielon z gówniarzami <3

  27. Gosia W

    <3

  28. Romualdo

    Coś znika.

  29. Kamil 2001

    Esaq

  30. Kamil 2001

    Bede to puszczal codziennie jak wakacje beda

  31. Kamil 2001

    Buja buja

  32. Frosty

    To jest taki Hit że swoim dzieciom za 10-15lat jak się spytają w co grałem to puszcze im te arcydzieło

  33. Damian Przyłubski

    Nieprzeciętny

  34. dzika trenerka

    Suuuuuper kocham cie

  35. ownedzior

    wojtek na koniec haha przesada

  36. amela krasowska

    KOCHAM

  37. nienamalowane

    sterta ubrań, majtki, kurtka, lajki, najkra

  38. Zdrapki Fizi

    Każda płyta którą kupuje nieźle siada <3

  39. VoX

    Szpaki do wyjebania

  40. Czupi !

    Zjebiste

  41. Konrad Witkowski

    dopiero teraz ogarnąłem że to żyto

  42. denied

    wow, to jest niesamowite. chyba moj ulubiony utwór problemu, Dawid mógłby z nimi caly album wydać

  43. LiL Mazi

    to powinno mieć conajmniej 20mln wyświetleń

  44. Wojtek Ryngwelski

    chunowe bnie b podoba mi sie'\

  45. Mateusz Machola

    I te 47 000 lików :D

  46. Patruz

    Pozdrawiam tibijczyków

  47. Trash Boyy TM

    Cudo

  48. Piotr Strzelichowski

    Przecież ten klipor jest potężny. Operator drona Szacun

  49. Adrian Pokus

    no nie no ofc, ze subzero ;/

  50. Didjdjd Djfjrjd

    Te pianino to nie tatu?

  51. Jan Maj

    Nie słucham wogóle nowych rapsów ale Oskar to rozpierdala

  52. NeuronRec

    Najchujowszy numer od pro ever

  53. Flowrizer

    Szpaku jak zawsze musi popsuć dobrą piosenkę.. Ciągle to samo śpiewanie o tym jaka to z niego ofiara, i że na osiedlu są narkotyki, i że młodzi je biorą...XD ile można

  54. Main

    Tomek Bardabusz wiem ze to czytasz to jest pierdolony banger !

  55. Don Wasyl

    to ja krul cyganuw

  56. Uran

    ZBYYYYYCHOLUDYYYY👽

  57. Uran

    ZBYYYYYCHOLUDYYYY👽

  58. Uran

    ZBYYYYYCHOLUDYYYY👽

  59. Uran

    ZBYYYYYCHOLUDYYYY👽

  60. Uran

    ZBYYYYYCHOLUDYYYY👽

  61. Karolinka Nowińska

    🤙🔥

  62. Marhof24 Hof

    Genialne! 😁Cała płyta jest kozacka!

  63. Kamil Z

    Płyta jest niesamowita to prawda , płytka roku bez dwóch zdań. Mega !!

  64. TwojXtata PL

    To powinno mieć więcej liczb

  65. Mati JIMB

    👍

  66. Darek Gruzzman

    Nutka zajebista tylko... ...Szpaku😕

  67. Jakub ELR

    Najlepiej polecial kazik nie pasuje mi autotune do oscara

  68. bns

    Honorata trochę zjebała kawałeczek ale takto props

  69. Neaksowaty

    co jak co, ale ten teledysk jest zajebisty

  70. sassori TM

    Powiem to jeszcze raz albo zapytam? Co Ty mi zrobiłeś z głową tym nagraniem? Coś pięknego

  71. Kurt Rolson

    Szanuj lub odejdź Rapu cała Masa....... !

  72. Uran

    qweqew

  73. Uran

    e

  74. Uran

    w

  75. Uran

    q

  76. Uran

    OIO - Przypadkiem

  77. Uran

    OIO - Przypadkiem

  78. Uran

    OIO - Przypadkiem

  79. Uran

    OIO - Przypadkiem

  80. Uran

    OIO - Przypadkiem