Komentarze

  1. Konrad Nowak

    Super 👌

  2. AWU

    Masa dobrze weszła 💪

  3. Kamil Pfk

    Ale czemu ten ,,oszczaniec rapu" ....?

  4. Czesław Rudy

    Muzyka Super, ale te tatuaże to tragedia.

  5. Lukasz Teliszewski

    Zajeeebiste

  6. Kasia St.

    Sztos! 🤩🔥

  7. Guma

    Bardzo dobra muza takich więcej jest moc💪💪💪💪💪

  8. N9ko

    ale dawać kaen ft słoń ?

  9. Lordzik

    Wracam tu codziennie, niedoceniony artysta <3

  10. Lukasz Oczko

    Jest moc 💪 więcej takich kawałków. Stary Kaen wróci na rewiry 😃

  11. Lordzik

    [Zwrotka 1: KaeN & KaeN & Klaudia Pazdan] Czasami pada mi prąd, blackout, problemy lecą jak grom, wack up Czuję, że tracę mój flow, jackass, czuję, że zaliczę dno, zaraz Ile już razy ja byłem na dnie? Ile już razy ja zgubiłem cel? Ile już razy ja zagrałem w grę, w której reguły to nie liczą się? Nigdy nie chciałem być wzorem dla ciebie, bo w gniewie to często ja plener rozjebię Nie ręczę za siebie, to poryty beret, ja mówię ci tylko: ty życia nie przejeb Chcę tylko spokoju, daleko lęk, tylko spokoju, daleko zgiełk Te całe afery, te bzdury to nic, dwadzieścia wiosen ja lecę pod beat [Refren: KaeN] Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout [Zwrotka 2: KaeN & KaeN & Klaudia Pazdan] W życiu to liczą się chwile, tak, i trzeba tu posiadać siłę, tak I robić niewiele pomyłek, tak, eksploduję chyba za chwilę, szlag Trafia mnie, gdy widzę jebany fałsz, trafia mnie, gdy widzę jebany lans Boże, dziękuję ci kolejny raz za to, że ze mną tu podąża fart Tutaj brakuje czasami paliwa, bo różnie to bywa, to życia klasyka Ta moja taktyka to wiedza zdobyta, nabyta na beatach, bo dla mnie to prymat To jeszcze nie finał! Wróżono mi klęskę na starcie, gdzie jestem dziś? Te całe afery, te bzdury to nic, dwadzieścia wiosen ja lecę pod beat [Refren: KaeN & Klaudia Pazdan] Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw (Pazdan... ooo...) Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout (o-oh...) Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw (Pazdan... ooo...) Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout (o-oh...) Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw (Pazdan... ooo...) Niekontrolowany strach... Otwórz oczy, to blackout (o-oh...) Masa niezliczonych strat, nieprzepracowanych spraw (Pazdan... ooo...) Niekontrolowany strach... Zacznij żyć, to blackout (mhm...)

  12. Arek Tomkiewicz

    Kaen dedis dobry skład

  13. Kamil OLEKSY

    Alkatrasy konkretne

  14. Krzysiek Piechowski

    Wraca wreszcie stary KaeN 💪💪💪💪

  15. Aleks Kleszyk

    Dobry numer coś w stylu jak KaeN miał maskę złote czasy

  16. Andrzej Duda

    Jebac hejterow,tyle lat jebać!Kawałek urywa głowę

  17. Baby Blue

    Mega 💥

  18. Magdalena Szymanowska

    Fajne , fajne 😁💪 ładnie ci w mokrym t-shircie 🤭🙂... Klaudia 👌

  19. Kamil OLEKSY

    k.e. Sztos

  20. ziomek bu

    Bardzo dobry kawałek pozdro ✌️

  21. Gddvhh Bncxvb

    das pajacen :)

  22. Sebastian Bereś

    Kocham muzykę w Twoim wydaniu. Szacun dla Ciebie Kaen.

  23. Belfederek

    Korzystając z tego ze mój narzeczony miał dobry humor: JA: Chodź tu, puszczę ci nowy kawałek KaeN’a [play] z… Klaudią Pazdan?? W: Nie lubię jej. A: ee? Tak, z nią, dlaczego? Mówisz jakbyś ja znał a ja typiarę ledwo co kojarzę. W: No w sensie nie trawie jej wokalu. A: Oo, to może mi powiesz gdzie ona jest w tej nutce, bo nie za bardzo słyszę? W: Jak to?! Nie słyszysz tego wycia w tle?! A: aa, ze to? Ty, faktycznie…. A to myślałam ze to jakaś trąbka czy coś… 😹 W: Właśnie o tym mówię.

  24. Krzysztof Off

    Ona jest dodatkiem do kawałka po prostu jest i tyle :D

  25. Wojtoosh

    a to mi się akurat bardzo podoba

  26. neuron

    myślałem że pazdan wleci jak w ronaldo

  27. Whgu ybnm

    Jedyne co nie podoba mi się w muzyce Kaena to to że ma ona tak mało wyświetleń😞

  28. Patryk Junior

    Osz kurwa, jaka forma.. Czekam na numer z Peja i coś czuję że będzie to mega sztosiwo, sugerując się twoja obecną twórczością.! Pozdro z Poznania Bestio

    1. Danonek

      Chodzi ci o faceci w czerni? To on już od dawna jest na spotify/ lub na yt KaeN topic

  29. Weronika

    KaeN jak zawsze sztos 😍 Uwielbiam..

    1. Whgu ybnm

      A ona cos śpiewa czy tylko sie pręży haha

  30. Adam Marciniak

    Nie no kozak ciągle gwałece repley

  31. Adam Marciniak

    Dawid jej dał swojego pytona widać jak patrzy na niego :D Dejw mistrzu

  32. Adam Marciniak

    Kaen nigdy sie nie skończy miażdy dalej wraca do stylu kiedy zaczynał najlepszego. Z Dedisem zajebiste połączenie oby nie ostatnie

  33. Justynka Sawczynska

    Kocham 👍😘😘👍

  34. po_prostu_mikołaj

    Sztossiwo🔥

  35. Marcin Adamczewski

    Sztos😈

  36. Marcin Adamczewski

    Świetny duecik😜Kean wszystkie Twoje wykony i doborowe Duety🎧🎶to 💥

  37. Monia 789

    Zajebisty kawałek 😊👍

  38. Weronika Kwiatkowska

    Uwielbiam Twoją twórczośc. Twoja wieczna fanka ;*

  39. lior yunfh

    Jedyne co nie podoba mi się w muzyce Kaena to to że ma ona tak mało wyświetleń😞

  40. Jakub Malatyński

    Moja krew no bo kogo

  41. Michal serafin

    No I To ci wyszło zajebiście nagrywaj bez maski bo już każdy wie kim jesteś więc nie ma czym się jarać :)

  42. Bartosz Czyżewski

    Super muza ale szkoda ze Klaudia nie zaśpiewała nic w tym teledysku trochę słabo ale fanem jestem i lubię Cię Kaen słuchać i twoje Najlepsze piosenki w twoim wykonaniu

    1. lior yunfh

      Kim klaudia pazdan pierwsze słyszę o niej,kaena się coś więcej zrobiło,nuta na radio by się nadała,szkoda ze kaen juz nie alterego Records

  43. Keto Łatwizna

    Złoty deszcz

  44. Boom 11

    Fajne 👏💪❤️

  45. bilij pdan

    Kim jest ta dziewczyna?

  46. Monia Monia

    Replay 🔂

  47. xo_xo_xo

    Ona tu nie miała śpiewać a być w telsdystku😅😅 Po za tym dla mnie okej 👍👍

  48. ASL1985

    Zawsze da się opóźnić ale nie da się powstrzymać

  49. R3jn DK

    Fajna piosenka ale mogła by mieć dziewczyna wiekszy udzial w piosence

    1. bilij pdan

      Kim jest ta dziewczyna?

  50. lipek 23

    Blaka blaka blaka

  51. HnaTii

    Pozdro z sanoka

  52. Harley Quinn

    A ona cos śpiewa czy tylko sie pręży haha

  53. Monia Monia

    👏👏👏👍👍

  54. Mr. Madison

    Jak ty mi teraz kaen zaimponowałeś 😍

  55. Phenix 005

    Usłyszałem bit i już wiem że to będzie petarda

  56. Bartosz Krzywon

    Pazdan na bramkę

  57. Janek Deja

    🙏🙏

  58. paweł szczepanik

    Kim klaudia pazdan pierwsze słyszę o niej,kaena się coś więcej zrobiło,nuta na radio by się nadała,szkoda ze kaen juz nie alterego Records

  59. Bartosz Nowak

    Kozak nuta KaeN

  60. samael lucyfer

    Pragmatycznym kaen jak zawsze na poziomie

  61. Szymon Radula

    Zajebista nuta

  62. Kamil Rozemberg

    Ta dziewczyna spoko całkiem ,Klaudia ma na imię ?KaeN przekaz sztos.

  63. Krzysztof Książek

    kawałek naprawdę zacny, ale o co chodzi z tą Klaudią? :D Pół słowa nie zaśpiewała xD

    1. lior yunfh

      No uwielbiam tego pana 🤩 jak zawsze numer świetny. UWIWLBIAM 🤩

  64. Jula

    Mega! Gratki Klaudia!

  65. Juliett TattooInk

    Kim jest ta dziewczyna?

  66. Hu Ng

    Gdzie jest ta Klaudia Pazdan niby? 😂 Ani słowa nie powiedziała hahaha

  67. michal wiatrak

    Jedyne co nie podoba mi się w muzyce Kaena to to że ma ona tak mało wyświetleń😞

  68. Magda Ulasiuk

    ❤️❤️

  69. Just L1sten3r

    Bo w gniewie to czesto ja wiele rozjebie 🎈

  70. Magda Ulasiuk

    Szczere i dobre ❤️🙂

  71. Magda Ulasiuk

    Zajebisty kawałek ❤️🙂

  72. Jezus nadchodzi

    Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Czyściec nie istnieje. Jezus Chrystus, Syn Boży zmarł za twoje grzechy na krzyżu. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię.

  73. Andrzej Pazdzioch

    Ale mi zainponowales teraz. Szacunek.

  74. Dominika Bolonek

    Kaen przypomina trochę wala z blok ekipy 😂

  75. Krzyweł Sapiak

    plshows.info/from/X220o66hr6yDu3k/wideo.html

  76. Kulka-NN-

    Pojebussss 🙏👊💪✌️

  77. D3J0T

    To kiedyś wyjebie!

  78. Kama Kama

    Ej sztosik 💪🥰

  79. Iwan Iwan

    Kałen

  80. Kowal Official

    Córka lysego Pazdana?